Frella: Jo men ni som nu gnäller hur är eran idé med
Wennerberg, Warg, Pärssinen, Carlsson, Svedberg, Styf och Lindström skadade vilka ska vi lira med???
Detta är nästa två femmor, och vi ska klara oss utan en del av dessa tills efter nyåret.
Vi behöver Spelare, INTE SANT? Nubben har gått ut och sagt att det är svår hittat, och han har nog hittat det mest lämpliga och bästa man kunde få tag i. Vi är i panik med tanke på Warg olyckliga operation och ja detta är en panikvärvning men en som har potensial att kunna bli till något bra.
Vi har redan ung tuppar i Regin, Sundh, Svensson, Strålman, Moe, Andersson, vi behöver enligt mig en Rutinerad kille som Machulda i första för tillfället Denna femma kommer briljera med Heddan och Hahl i alla fall.
Hallin hördes idag på webben men nej han håller inte måttet för en första lina helt enkelt! och Det gör inte heller några av våra juniorer därför har de nog gjort denna värvning för de vill inte splittra på två väl fungerande femmor!!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Wennerberg, Warg, Pärssinen, Carlsson, Svedberg, Styf och Lindström skadade vilka ska vi lira med???
Detta är nästa två femmor, och vi ska klara oss utan en del av dessa tills efter nyåret.
Vi behöver Spelare, INTE SANT? Nubben har gått ut och sagt att det är svår hittat, och han har nog hittat det mest lämpliga och bästa man kunde få tag i. Vi är i panik med tanke på Warg olyckliga operation och ja detta är en panikvärvning men en som har potensial att kunna bli till något bra.
Vi har redan ung tuppar i Regin, Sundh, Svensson, Strålman, Moe, Andersson, vi behöver enligt mig en Rutinerad kille som Machulda i första för tillfället Denna femma kommer briljera med Heddan och Hahl i alla fall.
Hallin hördes idag på webben men nej han håller inte måttet för en första lina helt enkelt! och Det gör inte heller några av våra juniorer därför har de nog gjort denna värvning för de vill inte splittra på två väl fungerande femmor!!!!