Ambroo: Bra spelare kostar pengar och sådana är det inte gott om i Timrå. Det är den stora anledningen att Machulda är här. Förresten, Vladimir Machulda hade vunnit skytteligan i Timrå under fjolåret så han kommer nog att klara av att bredda truppen.
Sedan kan man ju undra om ni inte gråter lite väl mycket över spilld mjölk. Det här är inte det sista nyförvärvet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan kan man ju undra om ni inte gråter lite väl mycket över spilld mjölk. Det här är inte det sista nyförvärvet.