RocknRolf2: Vad skulle ditt drag ha varit med alla skador. Vänta på att Tenkrat ev. kommer loss, snart ha halva juniorlaget på isen eller chansa. Timrå har inte Färjestads budget utan en betydligt stramare som sääkerligen gick åt att värva stjärnor i höstas. Det hade kunnat vara värre. Han hade kunnat heta Blake Sloan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå har inte Färjestads budget utan en betydligt stramare som sääkerligen gick åt att värva stjärnor i höstas.
Det hade kunnat vara värre.
Han hade kunnat heta Blake Sloan.