Känns ändå som en "legoknektsvärvning". En smula stolthet försvann från TIK i o med detta nyförvärv. F-n vi leder serien! Kör med juniorer tills vi hittar en klasspelare (som spelar längre än en halv säsong). Så vikitgt är det inte att vinna ligan. Pinsamt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känns ändå som en "legoknektsvärvning". En smula stolthet försvann från TIK i o med detta nyförvärv. F-n vi leder serien! Kör med juniorer tills vi hittar en klasspelare (som spelar längre än en halv säsong). Så vikitgt är det inte att vinna ligan. Pinsamt.