RocknRolf2 vakar över Timrå o tar tag i saker när det inte fungerar. När vi spelar bra så behövs han helt enkelt inte. Men när det är något som inte står rätt till så hugger han till. :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
RocknRolf2 vakar över Timrå o tar tag i saker när det inte fungerar. När vi spelar bra så behövs han helt enkelt inte. Men när det är något som inte står rätt till så hugger han till. :-)