1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 787328

Sv: Agera Nubben?
Till att börja med, en underbart flödande debatt. Jag kan följa denna debatt om för och emot värvningar lätt tillbakalutad i år tack vare vår förnämliga position i tabellen. Likande värvardebatter i fjol gjorde ju att man nästan fick hjärblödning. Nu känns det lite lyxdebatt...

Sen till det geniala i värvningen av Mc Hulda(har för mig att det var Lulefansens benämning av honom ifjol). Timrå slår ju bäst ur underläge, det är tydligt bevisat senaste åren, och med Mc Hulda och medföljande domedagsprofetior så känns det plötsligr som vi slår ur underläge.
Genialt Nubben & Co att få serieledare att vara underdogs.

Bara 26 poäng ner till kvalplats nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.