1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 788140

Sv: Anti-Virus?
Lemmy: Men det syns rätt tydligt att man kör budgetversion när det är ppv-sändning. Både på "pausunderhållningen" (består av att visa resultattavlan i en kvart) samt kommentatorerna. Vad vi, och i synnerhet undertecknad tycker om Virus är väl klart, men den andra virrpannan som sitter där är ju inte så vass han heller. Mängder av felsägningar och igår rörde han till det rejält när han började yra om powerplay-statistiken och boxplay-statistiken. Han blandade ihop allting 2 gånger på 2 olika powerplay, så Virus fick rätta honom bägge gånger.

All heder till Niklas H som jag tycker är mycket duktig. Alla kan göra fel, men nog märks det att kvalitén skiljer sig kommentatorerna emellan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.