danne80: Aftonbladet? Vart fan har dom fått sådana uppgifter ifrån? Han spelade inatt och lär knappast ha skickats tillbaks direkt efter matchen, sedan står det inget om detta på t.ex. ESPN.com´s transaktionssida. Och den brukar vara uppdaterad med att transaktioner som görs mellan klubbarna och mellan NHL och farmarlagen...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han spelade inatt och lär knappast ha skickats tillbaks direkt efter matchen, sedan står det inget om detta på t.ex. ESPN.com´s transaktionssida.
Och den brukar vara uppdaterad med att transaktioner som görs mellan klubbarna och mellan NHL och farmarlagen...