mikenomad: Misstänkte det. Var ju pinsamt tyst långa stunder.
Roligt, för att anlägga en positiv aspekt på dagens batalj, att nyförvärvet är helt och producerar.
Känns surt att Regin var så jävla nära att sätta 4-2 med ett drömmål innan 3-3 kom.
Spontana reflektioner kring Laine? Bra? Dålig? Snyggt mål? Spelade kanske lite under matchens gång. Vore ändock intressant att höra vad den samlade expertisen tyckte om hans debut.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Roligt, för att anlägga en positiv aspekt på dagens batalj, att nyförvärvet är helt och producerar.
Känns surt att Regin var så jävla nära att sätta 4-2 med ett drömmål innan 3-3 kom.
Spontana reflektioner kring Laine? Bra? Dålig? Snyggt mål? Spelade kanske lite under matchens gång. Vore ändock intressant att höra vad den samlade expertisen tyckte om hans debut.