1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 789415

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
TIK gör en mycket bra match igår med tanke på förutsättningarna. Alla som spelade tog ett stort ansvar. En poäng känns bra ändå. Men det känns tungt med förlust när vi var så nära. Men det brukar jämna ut sig i längden.

Hedström - Regin - Sundh , Mycket intressant kedja. Nu har ju Nylander spelat kanon bra där för att den skulle kunna bli verklighet. Men om Kenta skulle behöva ändra om i formationerna under en match skulle den fungera mycket bra.

Rådbjers tuffa utvisning på Sanny var ju inte helt klockren.

Var mycket imponerad över spelet i dom två första perioderna. Däremot var man inte imponerad över Gävle publiken, snacka om pinsam publik. Helt knäppt tyst. Jämför man med oss, så har vi slutspelsstämning varje match.


Nä, nu laddar vi om o knäcker dom vita blyerts lejonen från Linköping.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.