-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ja vår svacka kunde ju inte kommit bättre, vi ledde serien med ca 10 poäng visserligen bara 1 poäng till tvåan nu, men fortfaranden 10 p till 5:an linköping så inte kommer vi tappa allt för många placeringar tror jag, de andra lagen slår varandra om vart annat verkar det som, det enda lag som går som tåget nu är just HV71. och de är de som är bäst i Sverige just nu då ska de ligga etta, Timrå spelar inte som en liga etta just nu och därför kommer den placeringen att tappas för en stund, men väll med halva laget tillbaka kommer vi ta tillbaka tronen.
Ja Warg är formodligen bara borta 3-4 matcher till vilket är skönt, Pärssinen kan man ju hoppas på att han blir frisk fortare och att Machulda också kommer tillbaka snart, Tror öven Nyllet inte har så värst lägge kvar, va ju snack om specialskydd, Så min gissning är att om 6-7 matcher ca har vi 2-3 spelare tillbaka och vi kan börja lire med 4 enormt bra femmor igen. och då är det 25 omg kvar och alltså 75 poäng....
Och kom ihåg det är SLUTSPELET SOM ÄR DET VIKTIGA!!!
De som är skadade får NU en välbehövlig vila får man säga, vårt TIMRÅ lag kommer vara ett av de lagen frächaste inför slutspelet i och med våra skador vi har just nu :D