1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 79294

Sv: Underbart - nu tar Silly Season vid!
Enligt vad jag har fått höra så har Crippe elitseriens sämsta lön, om han nu tycker det handlar om pengar och får en bättre lön någon annanstans lär han försvinna innan vi ens hinner blinka.
Och det går alldeles för mycket dåliga rykten om han, han är inte en som är ute och festar jämt och ständigt. Tex på Nyårsafton drack han ett glas mjölk istället för ett glas champagne. Det borde väll endå bevisa någonting? Jag tycker vi ska hålla hårt i honom då jag tycker han är bra ofta, och han kan säkert bättre, han blir äldre han också, men fortfarande är han ung.

Sattsa på Crippe nästa år !

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.