Laken: Kanske beroende på att sommarträningen låg på samma nivå som gymnastiken på Merlogårdens ålderdomshem.
Hoppas vid min Gud att tränarna som komma skall har så pass mycket kurage att dom kan ställa krav. För om inte så blir det nog kvalserien även nästa år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kanske beroende på att sommarträningen låg på samma nivå
som gymnastiken på Merlogårdens ålderdomshem.
Hoppas vid min Gud att tränarna som komma skall har så pass mycket kurage att dom kan ställa krav. För om inte så blir det nog kvalserien även nästa år igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!