1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 793198

Sv: Skadeskjutna röda örnar vs vingklippta röda hökar
-Gurra-: kan inte vara så att du menar att det är rätt att bua åt ett lag som leder serien och har halva laget som går skadat tycker att det var rätt av spelarna att visa att det inte accepteras

Och ni som hackar på jonte sluta !!! Det är bara barnsligt det ni håller på med. Han är en väldigt viktig spelare för laget och tog sitt ansvar genom att visa sitt missnöje med att lämna isen utan att tacka. bli utbuad när man leder serien kan inte vara kul som spelare. Nä skärpning timrå fans våra grabbar leder serien.
TIMRÅ ROCKAR

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.