-Gurra-: kan inte vara så att du menar att det är rätt att bua åt ett lag som leder serien och har halva laget som går skadat tycker att det var rätt av spelarna att visa att det inte accepteras
Och ni som hackar på jonte sluta !!! Det är bara barnsligt det ni håller på med. Han är en väldigt viktig spelare för laget och tog sitt ansvar genom att visa sitt missnöje med att lämna isen utan att tacka. bli utbuad när man leder serien kan inte vara kul som spelare. Nä skärpning timrå fans våra grabbar leder serien. TIMRÅ ROCKAR
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och ni som hackar på jonte sluta !!! Det är bara barnsligt det ni håller på med. Han är en väldigt viktig spelare för laget och tog sitt ansvar genom att visa sitt missnöje med att lämna isen utan att tacka. bli utbuad när man leder serien kan inte vara kul som spelare. Nä skärpning timrå fans våra grabbar leder serien.
TIMRÅ ROCKAR