1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 79321

Sv: Underbart - nu tar Silly Season vid!
snubbelfinten:
Har du frågat hur det låg till med närvaron och hur mycket dom tog i när dom var där?
Nä just det.

Hockeyspelare är nog inte som Per Elofsson & Magdalena Forsberg
som har en inre drivkraft att bli bättre. Ishockeyspelare rent generellt spelar nog hellre än tränar.

Och förresten så hade troligtvis TIK bara köpt timmar på gymmet och det var upp till spelarna själva att vara där.

Personligen så ycker jag att det är ett hån mot supportrar & sponsorer att inte komma vältränade till säsongsstarten med tanke på att dom inte direkt är underbetalda.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.