1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 79362

Sv: Underbart - nu tar Silly Season vid!
Örn-öga: Jag är ledsen om det lät så. Crippe var otrolig i början. Sen gick det lite upp och ner med det där tycker jag. Eftersom jag bor i Söråker får man höra väldigt mycket om honom och efter den träning han hade i somras tvivlar jag inte på om han skulle ta sig tid och sattsa på hockeyn även under sommaren skulle han bli en bra och mycket bättre hockeyspelare. Jag hoppas han tar sig i kragen, annars lär ju Janne göra det.

Tror också det är bra om Crippe får lite press på sig av tränaren också, kom och tänka på det, kanske är derför han får så dålig lön. Att han har den där "Vem bryr sig" Attityden. Flyttar han till Luleå lär det ju bli stopp på många ställen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.