1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 794259

Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Fantastiskt kul att Andersson - en av våra absoluta toppar den senaste tiden - inte är disponibel i kväll. Eller inte. Matcher mot Modo ska vara känslosamma. Nu känner jag mig enbart känslomässig på det typiska övikare-med-en-kvarting-innanför-västen-sättet, dvs gråtmild och allmänt patetisk. Inte ens tre femmor, fy fan.

Det värsta med det här är inte den (förmodade) glasklara torsken, det är de 'YES!!!1'-nävar som kommer knytas i Peniskomplex-Dome. De som inte bara helt debilt säger 'ha, där visade vi vilka som är bäst igenkligen', utan också 'och här visar vi resten av Sverige att Övik, dä någe extra dä mä mos på!'. Usch. Hockey är verkligen icke-estetiskt ibland.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.