1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 794510

Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Kerstin_k: "Niinimäki - ett namn för Timrå?"

Vill ni ha en center som förvisso är teknisk och är med spelsinne begåvad men i total avsaknad av arbetsmoral och har en stabil tvåvägscenter att skicka i utbyte så kan vi göra affär. Niinimäki är knappast något för er, det var länge sedan jag såg en så slö spelare i LHF. Killen har varit bänkad i flera matcher i rad och får i dag chansen att spela med Surovy och Bartecko, två av seriens bästa yttrar, och gör - ingenting. Ja, han åkte omkring och gled lite i en och en halv period och lät Bartecko och Surovy göra allt jobb. Machulda sågades friskt här, men han är rena Jonte Hedström i jämförelse med Niinimäki.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.