1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 794698

Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Mats Edström:

Inte har jag svikit IFK. Mina sympatier för denna förening kommer alltid att bestå. Om du någon gång besöker Giffarnas forum skulle du förstå. Men det är svårt att supporta ett division 2-gäng som ständigt klantar sig bara för att föreningen är ens moderklubb. Som gammal spelare i såväl IFK som GIF kommer jag för alltid att uppskatta båda dessa klubbar. Det är inte många lag som jag verkligen gillar: IFK Sundsvall, GIF Sundsvall, Timrå IK, Selångers SK, Hammarby IF... Jaji, inte många SM-guld där inte... Fan, det är bara "Bajen" som har lyckats! Bedrövligt och patetiskt att man alltid ska hålla på fel inhemska lag...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.