1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 794896

Sv: Modo - Timrå IK 2006-11-30
Försöker och uppdatera skadeläget... Eeh, eller varför inte kalla det skadeeländet under min profil.

Någon som har någon ytterligare info. att komma med???

SKADELÄGET (senast ändrad 1/12):

Försöker även bedömma i vilken ordning de kan vara tillbaka.

Johan Andersson - magsjuk. Snart tillbaka.
Kalle Koskinen - armskada. Oklart.
Magnus Nilsson - ljumskadad. Oklart.
Johan Svedberg - axelskadad. Tränar på is igen.
Timo Pärssinen - ljumskskadad. Tränar på is igen.
Peter Nylander - fingerskadad. Tillbaka efter jul?
Mattias Wennerberg - lårbensbrott. Tillbaka efter jul?
Robert Carlsson - diskbråck. Tillbaka efter jul?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.