1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 796262

Sv: Medgångssupporter bra eller anus
Medgångssupportrar är väl sådana som engagerar sig i ett lag när det går bra, men som vänder samma lag ryggen när det går sämre. Sedan finns det givetvis nyansskillnader i hur mycket motgångar man tål. För min del förblir Timrå IK mitt hjärtas lag oavsett i vilken serie laget spelar, men det innebär inte automatiskt att jag skulle orka ta mig ut till arenan varenda gång om motståndet hade namn som Njurunda eller Kovland. Generellt sätt känner jag nog ändå lite starkare för laget i svåra tider, för det är väl då stödet behövs som mest. Den slags medgångare som till och med kan tänka sig att skaffa sig nya favoritlag i motgång känns dock tvivelaktiga. Fast egentligen ogillar jag att man värderar supportrar olika högt, det känns mest bara fjantigt...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer