1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 796385

Sv: GO TIMRÅ GO
Fan vad jag stålsätter mig: dom kommer att förlora, det är ingen katastrof, det är bara att räkna ner till uppehållet. Går sådär. Jag vet att jag, oavsett vad jag förstår intellektuellt, kommer att vrida mig i sängen i natt. Helvete, så meningslöst det känns med matcher nu. Mitt tidigare förslag står fast: blås av serien och lotta kvartar.

Undrar också över skadeläget. Pärssinen är, vad jag förstår, på is. Innebär det att vi kan räkna med honom efter uppehållet? Och hur länge ska Nylander ha ont i sitt lilla finger? Är Koskinen slut även fysiskt, och ska vi förvänta oss en total frånvaro av #12 för resten av säsongen? Nilssons ljumskar, småont eller the Pärssinen shit?

Ser Swehockeys kedjeformationer, första tanken: yes! Vibbar tre centrar/fyra ytterforwardspar. Sen vaknade jag och kände: knappast, va?
Oddsen på speltid för Österholm/Sjölund: astronomiska.

Hur det än går ikväll: respect.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.