Dream Team: Tror säkert Nubben sitter och vrider på alla möjliga senarier, Han och övriga jobbar nog febrilt för att hitta spelare/Lösningar. Tills dom inte hittat det bör nog juniorerna få chansen. Någon som vet varför inte Alexander Larsson får spela? Han är ju inte skadad nu! eller är det Bobbarna som säger nej?.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tills dom inte hittat det bör nog juniorerna få chansen.
Någon som vet varför inte Alexander Larsson får spela? Han är ju inte skadad nu! eller är det Bobbarna som säger nej?.