Ann: Tror inte vi kan räkna så mycket med en jättebra Ryno i årets Timrå. Jag tror han lyckas betydligt bättre än i VF men den missade försäsongen kommer att synas resten av året. Tror dock att han kan bli nyttig i ett slutspel, för han har bevisat att han klarar av de stora matcherna(JVM).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror dock att han kan bli nyttig i ett slutspel, för han har bevisat att han klarar av de stora matcherna(JVM).