Men jag minns tiden i allsvenskan och vägen upp då laget var i tidningarna med rubriken "Överskottslaget" då Timrå bestod utav spelare som inte lyckats vidare i sina elitserielag, blandat med "föredettingar" som Huss och Bosse Ahl
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag minns tiden i allsvenskan och vägen upp då laget var i tidningarna med rubriken "Överskottslaget" då Timrå bestod utav spelare som inte lyckats vidare i sina elitserielag, blandat med "föredettingar" som Huss och Bosse Ahl