1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 797707

Sv: Johan Ryno
T T: Onekligen intressanta reflektioner som görs...

Men en del skribenter verkar ju ha gröt i huvudet med sina mindre begåvade kommentarer apropå det faktum att Ryno snart är förlorad för VF.

Det är så skönt att se Göteborgarna får lida lite också. De har börjar bli alltför uppkäftiga i takt med gulden de senaste åren och dansat runt i en gigantisk såpbubbla som nu har spruckit.

Glöm inte historiken Kalle & Ada!

Folk gnäller över att det är mörkt ute på gatorna nuförtiden men det var mörkare förr!

Varje gång vi lyckades iscensätta våra strategiska kupper i praktiken och omvandla det till regelrätta rån så är det underbart!

Jag njuter verkligen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.