1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 797821

Sv: Johan Ryno

mikenomad: Något som inte kan vara så lätt måste vara att innan säsongen bli jagad av så gott som varenda klubb och sedan under samma säsong tvingas till flytt 2ggr. Helt klart har grabben talang och det skall bli intressant att se om Timrå lyckas få han att blomma ut. Annars skulle det vara intressant att veta om Timrå står för hela hans lön eller om VF bara är glad att någon betalar bitar av den. Jag menar med så många som jagade honom så kan lönen ha stigit en del och beroende på vad ni betalar för honom så kan nog värvningen endera vara smart eller mindre smart enligt mig.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.