På tal om nåt helt annat - gamla Tikare i förskingringen. Ikväll såg jag Sebastian Lauritzen få pris som sitt lags bäste spelare när Bofors slog Växjö Lakers med 3-2.
Ett helt korrekt val enligt mig. Det finns mycket hockey i den killen, tyvärr kanske han väger lite för lätt för att ta steget upp till att bli en fullfjädrad elitseriespelare. Men i övrigt verkar alla andra förusättningar finnas där, såvitt jag kunde se i denna match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ett helt korrekt val enligt mig. Det finns mycket hockey i den killen, tyvärr kanske han väger lite för lätt för att ta steget upp till att bli en fullfjädrad elitseriespelare. Men i övrigt verkar alla andra förusättningar finnas där, såvitt jag kunde se i denna match.
Timrå rockar fetast!
(även i Småland)