1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 798004

Sv: Johan Ryno
Johan Ryno, denna mytomspunne yngling från Oskarshamn som vi så gärna ville ha i våra led. Nu har det således äntligen blivit så, om än endast i form av ett lån. Varför inte? Eventuellt kan han vara den injektion vi är i behov av i vårt nuvarande läge. 14 elitseriematcher, noll poäng... Jaji! Å andra sidan ratade ju t ex SAIK Mikko Laine och han har väl inte direkt gjort bort sig hos oss... Rent spontant känner jag mig positiv, även om denne Ryno varit totalt anonym för mig under höstsäsongen. Men av tidigare erfarenheter vet man ju att Timrå IK har förmågan att förvandla sand till guld. Låtom oss drömma att Johan R innebär ett positivt tillskott till vår alltjämt sargade trupp. Jag drömmer redan...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.