1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 798103

Sv: Weltklasse!
Sune: Jag kan ju icke hålla med dig till fullo då det skadar min image... Men du har helt klart endel poänger i det du skriver.

Styf och Kokko var mycket bra inledningsvis, men har tappat det mesta någonstans där de behöver hjälp att leta. Moe har gång på gång blivit knäckt så det är inte så konstigt att han tappat en aning, men har knappast gjort bort sig och det var allt som oftast han som städade efter Svedberg tidigare. Personligen så anser jag att Svebba ska spela enkelt då han inte duger till annat och när han väl gör det så är det bra nog.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.