JimmyH: Dina spelarbetyg var klockrena förutom svedberg som skulle haft en 2:a. En fyra efter första halvan men sedan en 1:a. Bra tryck på klacken igår, Trodde det skulle bli första vinsten i min ny Robbanorginal Tröja men jag får väl vänta tills imorgon. Forza Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En fyra efter första halvan men sedan en 1:a.
Bra tryck på klacken igår, Trodde det skulle bli första vinsten i min ny Robbanorginal Tröja men jag får väl vänta tills imorgon.
Forza Timrå.