JimmyH: Jag satt brevid Peo Larsson på Aqva på Supporterfesten efter uppgången. Och då nämnde han att Sjödin varit intresserad av att flytta till Timrå , men hade fått till svar att han inte platsade.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag satt brevid Peo Larsson på Aqva på Supporterfesten efter uppgången. Och då nämnde han att Sjödin varit intresserad av att flytta till Timrå , men hade fått till svar att han inte platsade.
Det är svårt att vara ödmjuk i framgångens timma.