Per HApps: Jag befann mig samma kväll på Oscar, och stod bredvid min kompis som pratade med sin gamla granne Sjödin. På frågan om han inte kände sig sugen att spela med Timrå igen så svarade han: "Jo, det skulle vara jätteroligt, men Gävle är hemma för mig nu."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag befann mig samma kväll på Oscar, och stod bredvid min kompis som pratade med sin gamla granne Sjödin. På frågan om han inte kände sig sugen att spela med Timrå igen så svarade han: "Jo, det skulle vara jätteroligt, men Gävle är hemma för mig nu."