Han är en habil back. Han var inget vidare när han försvann och han verkar inte utvecklats allt för mycket den senaste tiden. Men det är ju tur att vi har någon som kan peta Andersson nu.
Kul med er fortsatta dagisnivå så fort man tittar in här.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han är en habil back. Han var inget vidare när han försvann och han verkar inte utvecklats allt för mycket den senaste tiden. Men det är ju tur att vi har någon som kan peta Andersson nu.
Kul med er fortsatta dagisnivå så fort man tittar in här.