ernie eagle: Det är välsjälvklart att ställa upp om man blir uttagen till landslaget! Det är säkert en av anledningarna att spela hockey och även att man skriver på för TIMRÅ för att få tillfälle att bli uppmärksammad för Tre kronor!! Jag tycker vi ska vara stolta över att Timrå IK har landslags spelare i alla turneringar som Tre kronor spelar. Annat var det för några år sedan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är säkert en av anledningarna att spela hockey och även att man skriver på för TIMRÅ för att få tillfälle att bli uppmärksammad för Tre kronor!!
Jag tycker vi ska vara stolta över att Timrå IK har landslags spelare i alla turneringar som Tre kronor spelar.
Annat var det för några år sedan!