RTS: Nä jag håller med det är dålig stil rakt igenom. Först av TIK ledningen att ens släppa en enda spelare sen Sanny ska tacka nej, definitivt han behövs på hemmaplan och egentligen ska Andersson också göra det så att träningarna här hemma blir bättre men jaghar större förståelse för att han sticker då det är hans första landskamp.
Kan inte Sundsvall sticka till oss några spelare nu när dom fått låna Asplund och allt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan inte Sundsvall sticka till oss några spelare nu när dom fått låna Asplund och allt.