Kattiz: Värdesätter man pojkdrömmarna framför det jobb man faktiskt har bör man inte på sig ledarroller heller anser jag.
Det kanske är läge för Sanny att söka sig en ny arbetsgivare nästa säsong då hans kontrakt med Timrå går ut till våren. Lill-Kenta och Sanny till HV71?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kanske är läge för Sanny att söka sig en ny arbetsgivare nästa säsong då hans kontrakt med Timrå går ut till våren. Lill-Kenta och Sanny till HV71?