Per HApps: Eftersom Sanny uppenbarligen älskar att spela i Tre Kronor så undrar man ju om landslagsledningen skulle kunna omvandla landslaget till ett ambulerande lag likt Team Canada.
Då får ju Sanny Lindström spela landslagshockey året runt och slipper ta någon hänsyn till ett stationärt klubblag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Då får ju Sanny Lindström spela landslagshockey året runt och slipper ta någon hänsyn till ett stationärt klubblag.
Bra va!