Metal Guru: Det hade varit otur på fritiden. Men med vetskapen om vilken prekärt läge backbesättningen är i anser jag att det var oansvarigt att åka till Moskva. Både som back, medspelare och lagkapten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det hade varit otur på fritiden.
Men med vetskapen om vilken prekärt läge backbesättningen är i anser jag att det var oansvarigt att åka till Moskva. Både som back, medspelare och lagkapten.