ernie eagle: Men vars skall gränsen gå när det är okej, eller inte att tacka nej. Vid fyra skador, vid fem? Eller tio?
Att tacka ja till landslaget bör vara obligatorisk speciellt för en spelare som Sanny som faktikst har en chans på en VM plats. Skador kan ju komma vars som helst, på träning, i köket, på krogen eller någon annan stanns. Hockeyspelare kan ju inte sätta sig själva i karantän så fort det egna laget har lite bekymmer på skadefronten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att tacka ja till landslaget bör vara obligatorisk speciellt för en spelare som Sanny som faktikst har en chans på en VM plats. Skador kan ju komma vars som helst, på träning, i köket, på krogen eller någon annan stanns. Hockeyspelare kan ju inte sätta sig själva i karantän så fort det egna laget har lite bekymmer på skadefronten.