Håller helt med dig. I den situation som Timrå befunnit sig under andra halvan av hösten så borde Sanny stannat hemma med resten av laget och tränat. Han borde tagit sitt ansvar som kapten och visat att hjärtat fanns på rätt ställe för sin arbetsgivare! Med tanke på den rådande situationen så är det en SKANDAL att han åker iväg till en pajas-turnering i Ryssland istället för att prioritera den förening som hjälpt honom fram till den utveckling han haft de senaste åren.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller helt med dig. I den situation som Timrå befunnit sig under andra halvan av hösten så borde Sanny stannat hemma med resten av laget och tränat. Han borde tagit sitt ansvar som kapten och visat att hjärtat fanns på rätt ställe för sin arbetsgivare! Med tanke på den rådande situationen så är det en SKANDAL att han åker iväg till en pajas-turnering i Ryssland istället för att prioritera den förening som hjälpt honom fram till den utveckling han haft de senaste åren.