ernie eagle: Nu har du väl trots allt verkligen tappat alla koncept. Med de kriterier som du har, vilka spelare ska då få vara kvar? Ska Zäta dra åt H-E då han återkommer till Sverige, för hur kunde han svika dina känslor och gå till NHL? En sån skitstövel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ernie eagle: Nu har du väl trots allt verkligen tappat alla koncept. Med de kriterier som du har, vilka spelare ska då få vara kvar? Ska Zäta dra åt H-E då han återkommer till Sverige, för hur kunde han svika dina känslor och gå till NHL? En sån skitstövel.