Det finns gånger då en del supportrar får mig att skämmas över att vara TIK-supporter. Ikväll är en sån gång.
Nog nu, sansa er snälla! Ni gör er till åtlöje och drar med oss andra! Själv tillhör jag de som känner stolthet över att hålla på ett lag med spelare av Sannys kaliber!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nog nu, sansa er snälla! Ni gör er till åtlöje och drar med oss andra! Själv tillhör jag de som känner stolthet över att hålla på ett lag med spelare av Sannys kaliber!