Det är ju en av tjusningarna med den här företeelsen som vi ägnar oss åt. Trådarna tar ibland helt nya oväntade vägar. Denna tråd utvecklades från en påstådd handledsfraktur till en hyllningstråd till såna som Sanny och till en kritiktråd till såna som tidigare dissade honom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju en av tjusningarna med den här företeelsen som vi ägnar oss åt. Trådarna tar ibland helt nya oväntade vägar. Denna tråd utvecklades från en påstådd handledsfraktur till en hyllningstråd till såna som Sanny och till en kritiktråd till såna som tidigare dissade honom.