Metal Guru: I tider som dessa längtar man tillbaks till gamla Division 1. Då höll laget och supportrarna ihop. Det fanns en helt annan lojalitet och respekt inför varandra. Idag är den som totalt bortblåst. Spelarna lyssnade på fansens önskemål. Nu har storhetsvansinnet och drömmarna om fetare kontrakt i Europa och NHL tagit över handen.
Tragiskt men sant. Men jag önskar Sanny Lindström all lycka till på sin fortsatta resa. Hoppas han blir lyckligare någon annanstans och blir miljonär på kuppen och får sin ekonomiska framtid tryggad.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tragiskt men sant. Men jag önskar Sanny Lindström all lycka till på sin fortsatta resa. Hoppas han blir lyckligare någon annanstans och blir miljonär på kuppen och får sin ekonomiska framtid tryggad.