1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 801992

Sv: Sanny brutit handleden
ernie eagle:

Du verkar rätt ensam om din inställning, och jag kan lova att jag mer än väl unnat alla MoDo-spelare att ställa upp i landslaget.

Skadad kan man bli när som helst, och det som driver de allra flesta på den här nivån, det är ju just att få komma ut och spela internationellt, samt få chansen att kvalificera sig till VM, OS osv...

Om man då tackar nej så tror i alla fall jag att chansen att få delta i mästerskap minskar drastiskt, OM man inte är en av de väldigt etablerade spelarna.

Så blir dom uttagen och vill spela så önskar i alla fall jag dom bara lycka till!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer