ernie eagle: När man dessutom utsätter sig för onödiga risker och tillåter lagets förstecenter gå på sprutor i serielunken och äventyra lagets fortsatta chanser till guld och som även kan ge Riku framtida men så bgör inte det saken bättre. Att man dessutom behåller Kalle K som är enormt dålig för tillfället är en annan sak som jag irriterar mig på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att man dessutom behåller Kalle K som är enormt dålig för tillfället är en annan sak som jag irriterar mig på.