Strindlund: Inte tror jag hela Sverige skrattar åt er, men det var i alla fall svårt att dra sig mot sängen när lampan blinkade grönt oavbrutet.
Jag tror att Lill-strimma och Bulla också hade tagit en bruten handled för landslaget i Izvestija i ett liknande läge för Timrå, men jag är självklart ingen stor Timrå-konässör.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Strindlund: Inte tror jag hela Sverige skrattar åt er, men det var i alla fall svårt att dra sig mot sängen när lampan blinkade grönt oavbrutet.
Jag tror att Lill-strimma och Bulla också hade tagit en bruten handled för landslaget i Izvestija i ett liknande läge för Timrå, men jag är självklart ingen stor Timrå-konässör.
Som vi säger i MoDo-boken: ZZZzzzZZZ