ernie eagle: Vi är väl många som inte gillar Kalle K's spel. Men nu är truppen som den är. Om man skulle ta bort Kalle skulle man gjort det redan innan säsongen börjat. I nuläget är han det enda vi har, och att sparka honom och försöka hitta nån ersättare är det mest dumma man kan göra - i nuläget.
Jag kan inte mycket om skador och sånt, men jag förutsätter ju att man från Timrås sida tagit rätt beslut angående Hahls sprutor och att hans chanser till en värre skada varit väldigt liten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan inte mycket om skador och sånt, men jag förutsätter ju att man från Timrås sida tagit rätt beslut angående Hahls sprutor och att hans chanser till en värre skada varit väldigt liten.