andyo: hUr många guld har vi då? Och spänner man som klubbledningen bågen högt innan säsongen så får man räkna med att förväntningar, förhoppningar och krav uppstår med all rätt.
Men vad är det för vits med att ligga etta i serien om man ändå tänker slakna lagom till slutspelet?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men vad är det för vits med att ligga etta i serien om man ändå tänker slakna lagom till slutspelet?